dinsdag 1 juli 2014

Mol Mon Martre

Ook de afgelopen dagen was ik druk in de weer , en zo zal het nog enkele weken zijn ....
Door een gezamelijke " passie " kwam ik in contact met een lieve jonge meid ... we houden beiden van naaien , op een keer stelde ze me voor , om samen op de kunstenaarsbeurs " Mol Mon Martre " ons kunnen aan het publiek te tonen ...wat leek me dat leuk , dus ik zei al snel ja ..
Maar ... nu ben ik iemand die graag cadeautjes geeft ( en krijgt ) dus van al men tassen die ik gemaakt had voor de beurs  heb ik bijna gèèn meer over .... maar wat geeft het , dan maken we toch snel nieuwe hè ... en zo ben ik nu tegen een hoog tempo de ene tas na de andere aan't maken ... en kan ik ze niet kwijt aan't publiek ... awel dan zijn er weer een paar anderen die een cadeautje gaan krijgen :-)











Er zijn er nog een stuk of 6 in de maak , tussen door ook nog wat kraamcadeautjes en andere spullen , maar die zie de volgende keer ....



2 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk prachtjes da gij maakt! En altijd precies met zo een gemak de ene na de andere :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt ze aan de lopende band,heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen